Klanttevredenheidsonderzoek 2021

Home | Klanttevredenheidsonderzoek 2021

Als gastouderbureau willen wij heel graag dat onze gastouders en ouders tevreden over ons zijn. Eind 2021 deden we daarom onderzoek naar jullie ervaringen.

Resultaten klanttevredenheidsonderzoek 2021

346 mensen hebben de vragenlijst ingevuld. We zijn blij dat zoveel mensen de moeite hebben genomen om ons van feedback te voorzien! Het gemiddelde rapportcijfer dat we van jullie kregen is een 8.5. Een prachtig cijfer waar we heel blij mee zijn. Het hoogst scoren wij op het contact met de bemiddelingsmedewerker en de match tussen ouders en gastouders.

Pluspunten van onze dienstverlening die worden genoemd zijn: goede ondersteuning, betrokken, snelle reacties op vragen, duidelijk in communicatie, vriendelijk, komen afspraken na en de christelijke visie speelt een duidelijke rol.

Dit zijn allemaal dingen die we belangrijk vinden en waar we hard voor werken, dus we zijn heel blij dat jullie die waarderen!

Verbeteren klanttevredenheid

Naast heel veel lof hebben we natuurlijk ook opbouwende feedback van jullie gehad. We zoeken altijd naar mogelijkheden om onze dienstverlening te verbeteren, dus ook hier zijn we blij mee. Aankomende tijd zullen we gaan uitzoeken of het mogelijk is om de facturatie op een ander moment te doen. De resultaten van het onderzoek lieten namelijk zien dat jullie het prettig zouden vinden als de betaling dichterbij het moment van ontvangen van de kinderopvangtoeslag zou liggen. Dit zou er dan ook voor zorgen dat de gastouders eerder worden uitbetaald.

Verder willen we jullie meer gaan laten zien van wat ons werk precies inhoudt, zodat jullie een beter beeld hebben van wat er allemaal ‘achter de schermen’ gebeurt bij ons gastouderbureau. Zorg er daarom voor dat je ons volgt op Facebook en Instagram zodat je hier niks van mist!